לדעת לצייר...חלום שתמיד רצית להגשים.

אבל איך מתחילים?

קורס אינטרנטי זה לרישום יתן לך את היסודות הראשוניים לציור. הקורס מתאים למי שרוצה לדעת לרשום(ציור בעפרון), ומומלץ גם למי שרוצה לצייר בצבע על בד.


בשיטת לימוד ייחודית ופשוטה, אנו נוליך, אותך הצייר/ת המתחיל/ה, צעד אחר צעד בסדרת רישומים הדרגתית. מלבד הרישומים היפים שתיצרו, תרכשו כלים והבנה של תהליך העבודה. כך, הידע שתרכשו בקורס יאפשר לכם עם סיום הקורס להמשיך לרשום ולהתקדם באופן עצמאי.


אם ניסית לצייר לבד, סביר להניח שמהר מאוד הבנת שחסר לך משהו. חסר ידע שאת/ה אפילו לא יודע/ת מה הוא...לשם כך צריך להיעזר בבעל מקצוע.


אם ניסית לצפות וללמוד מסרטוני הדרכה של ציירים אחרים וחשבת לעצמך: איך הוא עושה את זה...זה לא יוצא לי… קורס רישום זה נבנה מתוך חשיבה עליך, הצייר/ת המתחיל/ה. נסיון בהוראה של מעל 20 שנה בסטודיו שלו, הוביל את הצייר יניב דרור, לבנות תוכנית לימוד המודעת ליכולות התלמיד. תוכנית לימוד הפורטת את הפעולות שעושה צייר מיומן, לסדר פעולות פשוטות. כך שיכולות מרשימות שציירים עושים כלאחר יד, מונגשות לכם בצורה נכונה, שמוכיחה את עצמה לאורך השנים.


קורס הרישום מלווה בתרשימים רבים הממחישים באופן וויזואלי ברור את החומר הנלמד. בתרשימים אלה תוכלו להיעזר לאורך הרישום וגם להדפיסם.


אז אם תמיד רצית וחלמת, עכשיו אפשר להתחיל כמו שצריך.



הרשמה לקורס *שדות חובה