במאה ה-21 לימודים אקדמיים הם מפתח קריטי להצלחה בחיים, ולכן חלק גדול מאוד מהצעירים והצעירות בישראל משקיעים משאבים רבים כדי להתקבל למסלולים השונים שמציעות האוניברסיטאות והמכללות. גם אחרי שמצליחים להתקבל נדרשת השקעה רבה של זמן כדי לצלוח את כל הקורסים. קבלת פטור מאנגלית חוסכת זמן יקר במהלך הלימודים עצמם, כך שאפשר להתרכז בתואר.

על-מנת לזכות בפטור יקר הערך, נדרש ציון גבוה במבחן אמיר או אמירם - ובעמוד זה תמצאו המלצות שיעזרו לכם להשיג את הציון הדרוש.

היכרות עם מבנה המבחנים

כדי להצליח במבחן רצוי קודם כל להבין איך הוא בנוי, מהם סוגי השאלות, כמה זמן מוקצב לכל חלק, האם ניתן לחזור אחורה ולתקן טעויות ויש כמובן עוד מידע חשוב. בהקשר של השגת פטור מאנגלית דגש אחד הוא שאמירם הוא מבחן ממוחשב בעוד שאמיר מתבצע בשיטה הישנה, כלומר סימון תשובות בעט על גבי דף. במבחן הממוחשב אי אפשר לחזור אחורה, ומצד שני תשובה מהירה לא משאירה יותר זמן לשאלות אחרות, ולכן כדאי לבדוק טוב טוב כל תשובה לפני שעוברים הלאה.

תרגול שאלונים משנים קודמות

תרגול מבחנים משנים קודמות מאפשר להכיר את סוגי השאלות ולהבין כיצד מתמודדים איתן בדרך היעילה ביותר. באתר www.ptor.co.il תוכלו למצוא שאלונים שכאלה, בחינם, ולבצע סימולציות. מומלץ להתייחס גם לנושא הזמן כשעורכים סימולציה, כדי שבמבחן עצמו תענו על השאלות בקצב הנכון ביותר עבורכם.

קורס הכנה אונליין

קורס הכנה למבחני אמיר ואמירם משדרג עוד יותר את היכולות באנגלית וממקסם את הסיכוי להגיע לציון הדרוש לצורך קבלת פטור מאנגלית בתואר. קורס איכותי, כמו זה שמוצע באתר הנ"ל, כולל גם העשרה משמעותית של אוצר המילים וגם אלפי שאלות מהסוג שמופיע במבחנים. ישנה חשיבות רבה לאופן הלימוד - כך למשל רכישת מילים חדשות באנגלית באמצעות כתבות וידאו מבטיחה מקסימום הטמעה של החומר, וגם האפשרות להוריד את המילים לקובץ MP3 מהווה יתרון של ממש.

דגש נוסף הוא הסברים מפורטים, ברורים ובגובה העיניים לכל שאלה. קצב התקדמות אישי מותאם ליכולות הספציפיות של כל תלמיד ותלמידה תורם גם הוא ללמידה יעילה ולמיצוי הזמן בדרך למבחן - ולכן ההמלצה היא על קורס הכנה אונליין. בדרך זו לא תצטרכו לבזבז זמן יקר בפקקים או על חיפושי חנייה בדרך לכיתה, תלמדו בזמן הנוח ביותר מבחינתכם ובתנאים נוחים - וכמובן, תגיעו למבחן מוכנים באמת.